Nejdet Hoca Geometri ve Matematik

20 Ağu 2018
38
3
6
Reactions
4 0 0
#1
Eskiden bir aile dostumuz böyle full usb ye çekip atmıştı, ben de işime yarayanları elimde tutup diğerlerini silmiştim. Zaten anlamadığım konu dışında ihtiyaç duymuyorum videolara, belki sizin işinize yarar. Üç farklı klasör. Çember ve katı cisim yok maalesef.
İndirmek için:
Bu içeriği görmek için cevap yazmalısınız.
You do not have permission to view link Giriş yap veya üye ol.
   
You do not have permission to view link Giriş yap veya üye ol.




You do not have permission to view link Giriş yap veya üye ol.






You do not have permission to view link Giriş yap veya üye ol.
 

#Nasos

sudo rm -rf /*
Yönetici
6 Haz 2018
97
60
18
Reactions
60 0 0
#2
Cvp: Nejdet Hoca Geometri ve Matematik

Teşekkürler. Emeğine sağlık
 
9 Haz 2018
46
1
8
Reactions
1 0 0
#4
Cvp: Nejdet Hoca Geometri ve Matematik

Dostum paylaşımların için teşekkürler.
 
8 Haz 2018
52
0
6
Reactions
0 0 0
#5
Cvp: Nejdet Hoca Geometri ve Matematik

Teşekkürler
 
14 Ağu 2018
48
0
6
Reactions
0 0 0
#6
Cvp: Nejdet Hoca Geometri ve Matematik

eyvallah kardeşim
 

mirbey

Yeni Ucube
14 Haz 2018
11
0
0
Reactions
0 0 0
#7
Cvp: Nejdet Hoca Geometri ve Matematik

Teşekkürler. Emeğinize sağlık
 

sundays

VIP Ucube
20 Ağu 2018
34
0
6
Reactions
0 0 0
#8
Cvp: Nejdet Hoca Geometri ve Matematik

Teşekkürler, aradığım şeyi paylaşmışsın :)
 
20 Ağu 2018
38
3
6
Reactions
4 0 0
#9
Cvp: Nejdet Hoca Geometri ve Matematik

sundays' Alıntı:
Teşekkürler, aradığım şeyi paylaşmışsın :)
Daha devamı var dostum... Kolay gelsin
 
9 Haz 2018
38
0
6
Reactions
0 0 0
#10
Cvp: Nejdet Hoca Geometri ve Matematik

saolasın dostum
 
8 Haz 2018
55
0
8
Reactions
1 0 0
#11
Cvp: Nejdet Hoca Geometri ve Matematik

eline emeğine sağlık hocam çok teşekkürler
 
11 Tem 2018
83
14
8
Reactions
17 0 0
#12
Cvp: Nejdet Hoca Geometri ve Matematik

Teşekkürler dostum
 

Reis.38

Moderator
10 Tem 2018
133
29
28
Reactions
33 0 0
#13
Cvp: Nejdet Hoca Geometri ve Matematik

teşekkürler
 

oguzkaya

Yeni Ucube
16 Haz 2018
15
0
0
Reactions
0 0 0
#14
Cvp: Nejdet Hoca Geometri ve Matematik

çok teşekkürler
 

İSOBAŞKAN

Yeni Ucube
9 Haz 2018
23
0
1
Reactions
0 0 0
#15
Cvp: Nejdet Hoca Geometri ve Matematik

eyvallah bakalım
 

Umut Kartal

Yeni Ucube
1 Tem 2018
13
0
0
Reactions
0 0 0
#16
Cvp: Nejdet Hoca Geometri ve Matematik

Saolasin adamim
 

Lajyoner

Yeni Ucube
8 Haz 2018
35
0
0
Reactions
0 0 0
#17
Cvp: Nejdet Hoca Geometri ve Matematik

Teşekkürler
 

darkof

Yeni Ucube
18 Haz 2018
24
0
1
Reactions
0 0 0
#18
Cvp: Nejdet Hoca Geometri ve Matematik

Emeğine sağlık kardeşim
 

h4x0r

Yeni Ucube
22 Eyl 2018
14
0
0
Reactions
0 0 0
#19
Cvp: Nejdet Hoca Geometri ve Matematik

eyvallah
 

Dr_Lecter

Yeni Ucube
31 Ağu 2018
5
0
0
Reactions
0 0 0
#20
Cvp: Nejdet Hoca Geometri ve Matematik

bakalım